среда, 14 декабря 2011 г.

Проблема формування компетентності самоосвіти сучасного випускника ВНЗ




В умовах динамічних змін, що відбуваються в науці, техніці і технологіях, одним з найважливіших показників якості фахової підготовки сучасного випускника вищого навчального закладу є рівень сформованості його здатності й готовності до неперервного професійного самовдосконалення шляхом самоосвіти. Найбільшою мірою це стосується випускників педагогічних спеціальностей, оскільки професійна спроможність учителя, його авторитет і результативність освітньої діяльності безпосередньо залежать від уміння самостійно й систематично розширювати власний кругозір у вибраній предметній галузі, оволодівати інноваційними методами і технологіями навчання, опановувати новітній професійний інструментарій. 

Виникла нагальна соціальна потреба в підготовці майбутніх педагогів, здатних до самостійного професійного вдосконалення. Постає актуальна проблема у ракурсі дистанційної освіти - обґрунтування і розробка технології формування компетентності самоосвіти у студентів вищих педагогічних навчальних закладів, яка має спиратися на інтенсивне використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій і ресурсів інформаційно-навчального середовища, реалізованого у навчальному закладі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий